fredag 14. oktober 2016

Tidlig på trening

I dag var jeg faktisk enda tidligere ute av huset enn det jeg var i går! Fant fort ut at det egentlig var alt for tidlig, ble litt stress for jeg klarte ikke å komme meg opp fort nok... i tillegg bare måtte jeg vaske håret, og nei, det kan ikke vaskes om kvelden, håret mitt er litt sært for tiden så det er bare mislykket å gjøre... Fikk stappet i meg litt frokost, kan jo ikke trene uten mat i magen, iallfall ikke om morgenen! 

Når jeg satt på sykkelen hadde jeg en bok i hendene, Fysio-damen lo litt når hun så meg men når hun så boken skjønte hun godt at jeg leste mens jeg syklet!:p På onsdag begynte jeg på bok nr.4, i sted begynte jeg på bok nr.6, så dette går unna! Resten av treningen bestod av balansetrening, kjedelig men veldig nødvendig! Heldigvis har jeg ikke flere tidlige timer hos Fysio-damen, det er jeg veldig glad for! Har fått noen lunde fast time i 11-tiden og det er jo greit, da slipper jeg å gå hjemme og bare tråkke hele dagen før time på ettermiddagen. Kjenner nemlig at det er veldig vanskelig å fungere tidlig om morgenen, spesielt når jeg har sovet dårlig, noe jeg stort sett gjør hver eneste natt!

Dessverre lider beina litt i dag, de er iskalde og fryktelig vonde... kalde var de allerede i går kveld så det er ikke direkte treningen som er årsaken. Når jeg trente fikk jeg de faktisk litt varme men det varte bare en liten stund, så ble de iskalde igjen men da kom også smertene... Nå sitter jeg med to ullsokker, tykke ulltøfler, et ullteppe OG en tynn dyne på toppen av det hele, likevel er de kalde... resten av meg koker litt så det er litt sånn både og dette her! tærne sover visst også så jeg må nok ta av et par sokker, tror det er litt for trangt...

Hva helgen skal brukes til vet jeg ikke helt ennå, kommer litt an på hva beina sier i morgen! Resten av kvelden skal iallfall gå til lesing og litt tv!

God kveld til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar