fredag 21. oktober 2016

Klar tale fra beina!

Jeg var hos Fysio-damen i formiddag, egentlig skulle jeg trene men det ble ikke halvannet minutt på sykkelen engang... Allerede når jeg våknet skjønte jeg at trening kanskje ikke var det rette å gjøre, for beina, ja, de var triste og kalde og hadde det absolutt ikke så veldig bra... Derfor kledde jeg meg deretter, nemlig i ull, ull og enda mer ull og dro avgårde uten treningstøy, jeg ville heller at Fysio-damen skulle knipe og kna. Men etter å ha pratet litt med henne fant vi ut at jeg kunne prøve litt lett sykling, så til tross for flere lag med ull satte jeg meg på sykkelen! Der ble jeg knapt sittende i halvannet minutt, beina gav nemlig KLAR beskjed om at det var noe de ikke ville være med på! Og for engangs skyld hørte jeg skikkelig etter! Dermed var det bare til å finne Fysio-damen, hun sendte meg inn på et behandlingsrom og sa at hun kunne tøye og kna om jeg ville det, noe jeg absolutt takket ja til. Det hjelper ikke på smertene men det er godt likevel! Hun bestemte seg også for å gi leggene mine litt massasje, det var godt! er nemlig ikke så lett å massere beina sine selv!:p

Etter timen hos henne kjøpte jeg meg nye joggesko, det trengtes! Gikk tilbake til Fysio-damen for å få godkjenning av henne ettersom hun har vært litt pirkete angående skoene mine, men disse godkjente hun faktisk veldig fort! Før jeg kjøpte de ble vi vel egentlig enige om at det aller viktigste for min del er at skoene er gode på foten og passer skikkelig. Selv om jeg ideelt burde ha mer demping siden jeg går så mye på asfalt så havner det lengre nede enn hvordan skoene føles og kjennes ut på føttene mine! 

Og så dro jeg på busstur, smertene i beina forsvant ikke men jeg kjente at hodet og resten av kroppen hadde behov for å være ute, gjøre noe og ikke bare gå hjem igjen og være inne resten av dagen. Så da ble det en busstur til en helt annen ende av byen for å gå litt i butikker før jeg vendte nesen hjemover igjen:p 

Nå er det endelig helg! Hva jeg skal gjøre i morgen vet jeg ikke helt, må ta det litt med ro for fra søndag av har jeg fullt opp med avtaler helt frem til fredag igjen, hehe:p Sånn går det når man melder seg frivillig på både det ene og det andre! På mandag innebærer avtalen min til og med en tur til Solstrålens arbeidsplass! jeg tror ikke hun er der da siden jeg skal dit på ettermiddagen men det kan jo hende jeg har flaks og treffer henne likevel:D Eller så kan det jo hende at jeg treffer henne på søndag, om hun skal gå med bøsse for tv-aksjonen:p 
Det blir sikkert litt mye med så mye ekstra men samtidig så er det jeg skal både på søndag og mandag veldig kjekt, forhåpentligvis da! Så da får jeg heller legge ut energiskjeer på forhånd og ta det litt ekstra roligere resten av uken!

Resten av kvelden skal foregå mest mulig i ro med bok og litt tv. Forhåpentigvis klarer jeg å komme i seng litt tidlig, iallfall før halv tolv, skal iallfall prøve!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar