søndag 30. oktober 2016

Trøtt søndag

Sliten, lei og trett i dag, sov til og med en god stund på formiddagen, ikke bra! men sånn blir det bare noen ganger! Får sikkert en pekefinger av Humlen, hahaha! men jeg kommer heldigvis ikke hver eneste uke og sier at jeg har sovet på dagen så da går det nok greit:p

Kjenner at uken som kommer skal være så rolig som overhodet mulig, bare tre avtaler og tror jeg skal holde meg til det! starter heldigvis uken med en dag uten noen form for avtaler og tror muligens at jeg skal ta en tur i skogen. Men det skal være ufyselig regnvær så det er mulig det ikke blir noe av da, må se an formen når jeg våkner rett og slett.

Nå er det tv, bok og avslapning resten av kvelden. Kjenner at dette sannsynligvis blir en tidlig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar