mandag 24. oktober 2016

Mandag og stjerneklart

Da er basaren vel blåst! Ble ingen premie på meg dessverre, jaja, pengene gikk til en god sak da. Men herlighet da, så ekstremt mange, mange, mange premier de hadde! Det var først tre runder med åresalg og så var det trekning på loddbøker og til det var det fremdeles ørten og førti premier igjen. Tok fryktelig lang tid, alt for lang tid med tanke på at vi var på et sykehjem, men det var kjekt da!

Nå er jeg iallfall ferdig med alle krumspring, for denne gang!:p Men jeg regner med at Humlen er fornøyd med det jeg har gjort siden jeg har fått en betraktelig del sosial trening siden sist jeg var hos henne! Får nok 10 av 10 mulige poeng for det, hahahaha!:p Og så har jeg jo fått se Solstrålens nye arbeidsplass! for det var nemlig der vi var:p:D 

Beina har protestert en del, det har også resten av kroppen gjort, men i ettermiddag ble jeg værende rett og slett fordi jeg var så heldig å ha transport helt til inngangsdøren når det var ferdig. Om jeg hadde gått før måtte jeg ha gått et godt stykke for å komme til bussen, så derfor fant jeg ut at det var enklest og lurest å bli værende til det var ferdig. Det var forøvrig veldig greit for da fikk jeg en blomst med meg, hihi:p

I morgen er det strikkeklubb og jeg prøver å finne ut av hva jeg skal strikke på! Har flere prosjekt men også flere ideer på hva jeg vil strikke. Fornuften sier jo at jeg må strikke ferdig det jeg har men lysten sier at jeg skal starte på nye prosjekt... Samtidig må jeg ha noe som er enkelt å strikke siden det er mye skravling og litt bråk, da kan jeg ikke ha strikketøy hvor det må telles og felles og strikkes mønster. Hmm, må bruke kvelden på å tenke litt!

Resten av kvelden skal være rolig, tror det skal gå i tv og kanskje litt lesing, hmm, mulig strikking også:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar