torsdag 27. oktober 2016

forlot en vanskelig situasjon

I dag kom jeg hjem tidligere enn ellers om torsdagene, grunnen? jo, jeg forlot yogaen nesten tre kvarter før den var ferdig... yogalæreren vår kom etter meg og ville helst at jeg skulle bli men det fikk hun meg ikke til. Jeg orket ikke, klarte ikke, ville ikke mer rett og slett! Dette er jo akkurat dette Humlen og jeg snakket om for noen uker siden - at jeg trenger å vite i bakhodet at jeg har lov til å gå og at det ikke er noen tvang på å bli værende! og i dag klarte jeg å gå, det var litt vanskelig, beina var ikke helt tilkoblet meg men så kunne vi legge oss i en stilling som vi hadde lyst til. Da la jeg meg i haren og klarte å vekke beina litt til live, noe som igjen gjorde at jeg klarte å komme meg opp og ut av rommet.

Vi var jo langt ifra ferdige med øvelsen vi holdt på med, så hvor lurt det egentlig var å gå kan jo diskuteres! Det var nemlig ikke så veldig lett å komme seg hjem, jeg gikk vel i et gryende panikkanfall hele veien til bussen... og i tillegg var jeg veldig sulten, pleier vanligvis å spise litt lett mens jeg venter på at kurset skal starte men i dag glemte jeg yoghurten og ingenting fristet på butikken når jeg var innom der. Så blodsukkeret mitt var mildt sagt fryktelig lavt, det igjen hjalp ikke noe særlig på situasjonen! Dermed ble det til at jeg kjøpte meg litt mat mens jeg ventet på bussen, det hjalp ørlitte grann! Men resten av ettermiddagen og kvelden ble/er egentlig ganske spolert! 

Når jeg kom hjem gikk jeg rett i dusjen for jeg var så kald, der stod jeg så lenge at jeg sikkert brukte opp halve varmtvannstanken, gjør jo ingenting når jeg bor alene, haha:p Og så tok jeg på meg deilige koseklær før jeg la meg i gudinnestillingen og der ble jeg liggende en stund før jeg la meg i haren. Humlen var veldig fornøyd med at jeg hadde brukt gudinnestillingen både på søndag og på mandag når jeg kom hjem om kvelden, så da tenkte jeg at det også ville være en grei øvelse i dag. Haren er også bra for det er noe med å få trykk i frontallappene ved å presse pannen ned i underlaget. Det fikk meg iallfall litt mer samlet og tårene har ikke rent like mye men jeg kjenner at det tok fryktelig, fryktelig på!

Jaja, snart skal jeg legge meg, må bare bli litt mer trett først. I morgen skal jeg heldigvis til Fysio-damen, muligens det blir litt mer trening enn det det ble forrige gang!:p Og så er det jo helg og det er jeg veldig glad for, uken har vært fryktelig lang og ble bare enda lengre etter det som skjedde i ettermiddag, så jeg trenger å slappe av! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar