mandag 10. oktober 2016

En solfylt mandag

Puuh, dette kan muligens bli en litt lang dag!
Ikke fordi det ikke skjer noe men fordi ting skjer litt sent rett og slett. Humlen har delvis høstferie så dermed skal jeg ikke til henne på onsdag som vanlig. Derimot skal jeg på tur med henne i skogen i ettermiddag, men det er ikke før klokken fem. 
Og siden jeg ikke alltid kjenner hvor mange skjeer energi jeg har fått utdelt før jeg har brukt de opp og vel så det må jeg nesten tvinge meg selv til å ta det veldig rolig frem til jeg kan dra hjemmefra:p Har mye jeg kan gjøre her hjemme men en god del av det vil tappe meg for energi så jeg bare overser det, har jeg mer energi i kveld kan jeg heller bruke det opp da:p Men en liten tur ut kan jeg ta da, har noen flasker å pante og så kan jeg jo kjøpe en is:p Solen skinner på en fantastisk skyfri himmel og i solen er det nok deilig! 

Ha en strålende dag!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar