tirsdag 25. oktober 2016

Solfylt tirsdag

Da er straks nok en dag på hell, ute har det begynt å mørkne og klokken er jo absolutt ikke så veldig mye... 

Denne tirsdagen har blitt tilbrakt på strikkeklubben, der har vi det alltid morsomt:p Fikk være med ned i et bankhvelv og greier og greier, noen ganger lønner det seg å være yngst også, hahahahaha:p 

Men jeg kjenner at ettermiddagen i går tok skikkelig på, søndagen også, så jeg er glad for at det ikke skal skje så veldig mye mer slikt med det første! Heldigvis var vi veldig mange frivillige på basaren i går så jeg kunne ta det litt med ro, det var jeg veldig glad for. Hadde også veldig bruk for flere av teknikkene Humlen har lært meg, jeg måtte nemlig ta en liten time-out på toalettet og gjemme meg litt der for jeg hadde både hetta og panikk! Men det som faktisk hjalp mens jeg stod bak en låst dør og var i ferd med å knekke sammen var Solstrålen! for når jeg stod der og gjorde alt jeg kunne for å roe meg ned, kom jeg plutselig på at jeg var jo på jobben hennes og det funket faktisk! I tillegg hjalp det veldig at de to Blomsterdamene var der, de begynner jeg jo å kjenne etterhvert og er to fantastiske og herlige damer!

Resten av kvelden skal bare brukes til å slappe av og se på tv! De siste kveldene har jeg vært litt sen i seng så i kveld håper jeg virkelig at jeg klarer å legge meg litt tidligere! I morgen skal jeg heldigvis til Humlen igjen og muligens vi får tid til litt yoga og mindfulness, vi har nemlig halvannen time til rådighet!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar