torsdag 6. oktober 2016

Mister gratis fysioterapi

TEITE OG GJERRIGE REGJERING!!!!!!!!!!

Jaja, vi lever i verdens rikeste land men å gi gratis fysioterapi til oss kronikere vil ikke politikerne ha noe mer av... helt ærlig så vet jeg ikke om jeg kommer til å ha råd til det, har ikke akkurat så mye til overs når man lever på minste AAP-gren! men jeg har egentlig ikke noe valg, jeg må fortsette å gå til Fysio-damen, jeg MÅ trene, jeg MÅ ha veiledet trening, jeg MÅ ha en fagperson som følger meg opp og som passer på meg! Hvis jeg skal klare å holde beina noen lunde vedlike og ikke bli dårligere fortere enn nødvendig må jeg på grunn av dette hugge i andre ting, andre ting som egentlig er hugget nok i allerede... 

I tillegg til egenandelen der kommer jo egenandelen hos Humlen, det er heller ikke en behandling jeg vil velge vekk! Å gå til behandling hos henne er superviktig for min helse! 
Det er jo ikke på samme del, så det blir litt over 4000kr som jeg må ut med i egenandel siden grensen på kort 2 går ned til 1990kr eller noe sånt, det er fryktelig mye når man har lite penger i utgangspunktet! Fordelen er at det bare er noen få timer som skal til før jeg får frikort på 1`eren da, hjelper jo pittelitt å ikke måtte ut med masse penger på begge delene like lenge! og så er det heldigvis en god del uker til med gratis behandling hos Fysio-damen da!
Et lite håp er jo at det går igjennom om at vi som kan dokumentere lav inntekt slipper egenandelen da! Heldigvis er det 

TEITE OG GJERRIGE REGJERING!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar