lørdag 15. oktober 2016

Nei og nei, hva jeg gjort?

Jo, det kan jeg godt fortelle deg, jeg sovnet og sov i nesten en hel time... sorry, Humle!
Men jeg vil påstå at jeg hadde en god nok unnskyldning da, nemlig intense smerter i beina! I tillegg har jeg har vært stuptrøtt i hele dag, var på nippet til å sovne på bussen utallige ganger men klarte heldigvis å holde meg våken! Jeg var nemlig veldig lur og hadde med meg en ekstra bok i dag, hadde nemlig bare 50-60sider igjen når jeg gikk hjemmefra og jeg visste at de kom til å bli utlest fort!:p

Men, altså, tilbake til tidligere i kveld - jeg satt og leste men begynte å bli litt lei, litt urolig i kroppen, litt gal av smertene som herjer, så jeg slo på tven i forsøk på å avlede meg selv litt bedre. Der var det bare kjedelig program å finne men jeg oppdaget at jeg kan sette på "peisen" om jeg vil det, haha, litt kult når det blir skikkelig kaldt å ha en falsk peis på tven. Det beste hadde jo vært en skikkelig peis men pipen er ikke engang i leiligheten min så det går jo ikke da, derfor er et sprakende tv en god løsning:p Søvnen begynte å komme og gjorde øyelokkene mine bare tyngre og tyngre, så jeg fant ut at jeg kunne bruke noen av øvelsene Humlen har lært meg, hun foreslo nemlig at jeg kunne bruke mindfulness når jeg blir trett. Som sagt så gjort meeeen resultatet? jo, det var som sagt at jeg sovnet. På en måte var det jo vellykket da for da slappet jeg veldig godt av, selv om søvnen ikke akkurat var av den gode sort da. 

Og nå har det plutselig gått litt tid til å glo på tv og gjøre litt andre ting mens jeg egentlig skulle ha skrevet ferdig dette innlegget:p Tror jeg skal vurdere å finne sengen snart, muligens jeg må lese litt mer, har 100sider igjen av boken jeg startet på i sted og leser jeg den ut innen midnatt har jeg faktisk lest halvannen bok siden imorges, ikke det at det er et mål å lese de fortest mulig altså:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar