søndag 23. oktober 2016

Utslitt men veldig verdt det

Ja, nå er jeg fullstendig utslitt! Men det er jo ikke noe rart, jeg stod nemlig på beina i 4 1/2time (+ at jeg gikk siden det ikke var noen buss som matchet tidspunktet jeg skulle starte)... Det endte opp med at jeg tok på meg kjøkkensjef-ansvaret og dirigerte folk hit og dit mens jeg styrte oppvaskemaskinen, er jo helt genialt med sånne industrimaskiner altså! Til slutt var alt vasket opp og ryddet bort og de som hadde hovedansvaret var veldig fornøyd, det var vi andre også! Havnet på facebook gjorde jeg også, hahaha! Jaja, er ingen av mine venner som følger akkurat de som hadde ansvaret her så da går det greit:p

Jeg er veldig spent på hvordan beina tar dagens aktivitet! Foreløpig er resten av kroppen mer sliten enn beina, forhåpentligvis forblir det slik! Skal jo ut på frivillighetsoppdrag i morgen også, det kan kanskje bli litt mye MEN det varer absolutt ikke like lenge! Og i tillegg har jeg transport nesten hele veien begge retninger, dessuten trenger jeg ikke å stå på beina så lenge! Er ikke sikkert jeg trenger å stå i det hele tatt, går nok inn for å sitte mest mulig, iallfall en litt mer lik fordeling av hvor mye jeg står og sitter! Så får jeg bare ta det ro resten av uken rett og slett, har ingen flere "voldsomme" avtaler! Og så går jo dette litt innafor det Humlen vil ha meg i gang med da! Nemlig å trene på sosialt samvær og da må det jo være greit å skeie litt for mye ut en sjelden gang, ihvertfall når det er sånne ting som tv-aksjonen! hvis ikke får hun bare knurre litt på onsdag, hahaha!:p

Nå sitter jeg i sofaen og ser litt på tv, kjenner jeg trenger å lande skikkelig før jeg finner sengen! Heldigvis er ikke morgendagens avtale før på ettermiddagen, det tror jeg egentlig er veldig greit! Tror jeg må smake på sjokoladekaken jeg fikk med meg hjem, eller, det ble ikke en hel kake men fire gedigne stykker!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar