fredag 28. oktober 2016

Verden raser sammen...

Verden bare raser for tiden... 
Gårsdagens ettermiddag er egentlig mer enn nok men det var tydeligvis ikke nok, det kom nemlig enda mer i dag... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, jeg svarte men regner med at svaret kanskje ikke er bra nok for mottakeren... den personen gjorde nemlig noe jeg syns ikke skulle ha vært gjort, iallfall ikke uten å prate med meg først slik at jeg kunne si min mening om det! men neida, det forventes visst at jeg bøyer meg i støvet og er nikkedukken Live... (akkurat der er det muligheter for at jeg overtenker en smule da men skulle ikke forundre meg om at det forventes et ja takk fra meg da...)

Jaja, formiddagen var iallfall god, da var jeg nemlig hos min gode Fysio-dame! Hun fungerer heldigvis som en god ladestasjon og det er jeg veldig, veldig glad for:D Var tidlig ute pga busstidene så jeg vandret litt rundt før jeg endte opp på en benk og satt og surfet litt på mobilen der, så dukket det opp en melding på facebook som gjorde at alt raknet. Eller, det var allerede revnet pga i går, så nå raknet det helt opp... så da rømte jeg inn på et toalett hvor man sjeldent møter på andre og med Humlens ord friskt i minne endte jeg opp med hodet trykket ned i hendene, noe med det presset mot pannen, og det funket, sånn noen lunde. Heldigvis er det stedet et helt okey sted, rett og slett fordi det er der Solstrålen jobbet når jeg gikk til henne, og så er sekretærene der også veldig gode, og de, sammen med Fysio-damen, holder tryggheten min oppe når jeg er der.

Beina var sånn delvis på lag med meg i dag, de godtok iallfall treningen selv om de var litt triste og furtne... Etter treningen dro jeg ut på busstur, ville på shopping og fant en grådig fin genser på lindex, holdt på å kjøpe den forrige uke men det er jeg veldig glad for at jeg ikke gjorde! i dag var den nemlig på salg!:D

Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal steke en pizza eller ikke, er sulten så uansett hva jeg bestemmer meg for så må jeg lage noe mat:p
Kjenner jeg gleder meg til onsdag og time hos Humlen allerede! måtte de neste dagene bli alldeles rolige og fredlige!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar