mandag 3. oktober 2016

Et lite mysterium!

I dag fikk jeg plutselig litt dårlig tid for jeg skulle til Fysio-damen allerede 11.20!
Egentlig burde jeg ikke hatt det i det hele tatt, jeg våknet nemlig allerede kvart over syv... Men så var det sånn at jeg ble liggende i sengen og halvsove mens jeg hørte på P4 og plutselig var klokken kvart på ti. Da måtte jeg bare hive meg rundt, vaske håret, spise frokost og rekke bussen, men i det jeg skulle gå fant jeg ut at jeg heller kunne gå et lite stykke for så å ta bussen resten av veien og hadde plutselig et par minutter til og kunne puste litt:p

Fysio-damen og jeg gjorde masse balanseøvelser, og så snakket vi litt om EMG-resultatet fra juni, jeg ble ikke så veldig mye klokere men hun forklarte litt og det er sånn ca. det jeg har kommet frem til selv og ved hjelp av Solstrålen og Humlen. Jeg har også veldig stive ankler når hun prøver å tøye de men samtidig er de nesten normale når jeg tøyer stående, og jeg klarer fint å gå, løfter foten som normalt men likevel klarer jeg ikke å gå på hælene... Så hun konkluderte med at jeg er et lite mysterium, akkurat den samme konklusjonen kom Humlen frem til på onsdag også, hahahaha!:p Kanskje de to klarer å løse mysteriumet Live? Videre sa iallfall Fysio-damen at det er superviktig at jeg ikke stivner mer i anklene, da får jeg nemlig problemer med å gå og det vil jeg jo IKKE ha! Så det gjelder å tøye baksiden av leggene så mye som jeg bare klarer!

Etter treningen visste jeg ikke helt hva jeg ville gjøre, klokken var jo ikke mer enn tolv så hjem skulle jeg absolutt ikke! Derimot skinte solen fra skyfri himmel og kameraet ville gjerne ta litt bilder, så da bar turen mot sjøen. Egentlig fristet det å gå i skogen men da jeg sa det til Fysio-damen så hun bare på meg og sa -Var du ikke sliten i beina da? Og jo, det var jo akkurat det jeg var! så da fikk jeg streng beskjed om å gå til sjøen, ta litt bilder og spise en is:p

Heldigvis lå boken i sekken min, så først ofret jeg resten av lunsjen min til svanen som kom svømmende. Dessverre kom resten av flokken hans litt for sent så de fikk ikke noe mat, men jeg fikk tatt litt bilder av de likevel da:D


Etter litt over halvannen time i solen på bryggen var jeg litt lei for det var ikke en behagelig plass jeg satt, dessverre var det tre kvarter til neste buss skulle gå. Derfor hoppet jeg på en annen buss, ble med den ett stopp og så begynte jakten på en elv som er kjent som et supert fotomotiv, men fant jeg elven? nja, jeg så den etterhvert inni skogen men det var ikke mulig å gå dit fra der jeg var! jeg hørte den derimot veldig godt men skjønte etterhvert at jeg hadde gått feil vei:p Men jeg får heller planlegge litt mer sånn at jeg vet hvor jeg skal gå neste gang, kanskje Humlen vet det så jeg får spørre henne.

Nå sitter jeg i sofaen og har ikke planer om å gjøre så veldig mye resten av dagen. Må vaske litt klær, gjøre litt yoga og spise litt middag men ellers skal jeg holde meg mest mulig i ro tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar