onsdag 12. oktober 2016

Deilig skogstur

I dag har jeg vært på skogstur med Humlen og hennes lille skjønne krapyl:D Og i tillegg så var vi veldig heldige med været, for solen skinte fra en så godt som skyfri himmel! Vi gikk til Humleplassen og hadde heldigvis plassen for oss selv, vi traff på mange når vi var på vei dit men ingen andre hadde tatt veien inn dit. Krapylet, som forøvrig er en alldeles herlig valp, oppførte seg veldig fint, matmor hadde med litt belønning og det var krapylet fullstendig klar over, hahaha:p

Vi pratet masse, blant annet om yogatimen som var på torsdag og det vi måtte kjenne på der. For jeg har tenkt veldig mye på akkurat det, jeg følte nemlig at det nesten var veldig feil at jeg ikke har noe jeg misliker med meg selv utifra hva hun som holder kurset sa. Hun sa jo at vi som ikke kjente noe måtte gå dypere inn i det og det har jeg virkelig gjort opptil flere ganger, jeg har skannet meg igjennom kroppen fra toppet av hodet og ut i tærne men fremdeles har jeg ikke funnet noe. Humlen og jeg pratet videre om det og jeg fikk heldigvis en bekreftelse på at det er veldig bra at jeg ikke har noe jeg konstant misliker, det kjente jeg var veldig godt å høre!

Jeg skulle så innmari ha ønsket at jeg kunne hatt en hund! Tenk da, å alltid ha en som er der med deg, verdens beste lytter og som absolutt ikke forteller det videre til noen! Hadde huseierne mine hatt hund tror jeg muligens jeg hadde spurt om å få låne den innimellom, ikke å passe i leiligheten, det ville sannsynligvis ikke gått, men mer som en å ta med ut på tur mens de var på jobb og skole. Jaja, når man ikke ha egen hund er det veldig kjekt å gå på tur med Humlen og hennes hund:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar