torsdag 9. januar 2020

Da er jeg endelig i gang!

Tada! nå har jeg endelig hatt min første kjøretime med lærer! og gjett om det var gøyt altså! Oh my gosh! halvannen time bare fløy avgårde mens jeg både fikk prøve å parkere og kjøre på motorveien! Læreren min er helt fantastisk! jeg kunne svare på flere ting han tydeligvis IKKE forventet riktig svar fra meg på, det var kult! Blant annet så spurte han om hvordan man tar på seg setebeltet riktig og hvorfor man ikke skal ha på seg tykke jakker mens man sitter fastspent! Han sa at det er det faktisk veldig få av hans elever som kan svare på første gang de får det spørsmålet!

Egentlig har jeg jo Kaninen som privatlæreren min, men det ser dessverre ut som om det ikke blir langvarig... Nå hadde jeg faktisk skrevet en forklaring til dette, men med fare for at hun vil skjønne hvem jeg er om hun noen gang skulle komme over denne bloggen så slettet jeg det! Det beste er nemlig at det bare er Solstrålen og Humlen som vet hvem som skriver denne bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar