mandag 27. januar 2020

En rask oppladning

I dag tok jeg turen til min aller beste ladestasjon, nemlig Bamse og Karamellen! De var som vanlig veldig opptatte men de hadde likevel tid til en god klem og en oppdatering!


Jeg har faktisk ikke vært der siden før jul, så det var med andre ord virkelig på tide at jeg kom meg ut til dem igjen! 

Siden jeg ikke kom meg ut av huset før klokken var halv ett fant jeg ut at jeg bare fikk melde meg av yogaen. Innerst inne hadde jeg ikke så lyst til det, men samtidig så var det det beste slik at jeg slapp å stresse! Og det var egentlig veldig lurt siden jeg ikke var hjemme før kvart over fem, og yogaen startet seks! Men heldigvis skal jeg på yoga igjen på onsdag da.

Nå skal jeg pakke litt, morgendagen blir ganske lang, skal blant annet på en visning:D Men siden jeg ikke skal hjemom mellom hver ting må jeg ha med nok strikketøy, hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar