tirsdag 9. juni 2020

Ut på tur

I dag har jeg vært på tur med Humlen, det var en innmari deilig tur i skogen! Det var virkelig godt for både kropp og sjel!

Vi hadde mye å prate om, jeg fikk blant annet et "spark bak" på både å rydde leiligheten og å få fingeren ut og begynne å lese til teorien! for det har seg nemlig slik at jeg er ferdig med all obligatorisk opplæring når det kommer til sertifikatet! Det eneste som gjenstår er å ta teorien og selvfølgelig å kjøre opp da! Forhåpentligvis får jeg gjort det i løpet av sommeren, det er iallfall målet mitt!

Forrige uke var ganske så vanskelig for meg! jeg skulle på siste del av teori-opplæringen, noe som innebærer klasserom, og det er som regel veldig tøft på forhånd! Men Humlen vet som vanlig råd og gav meg mange gode tips! det gjorde heldigvis at kurset gikk å gjennomføre! I tillegg hadde vi kartkjøring midt i kurset og var derfor ute på veiene i litt over to timer, jeg hadde heldigvis med meg favorittlæreren min! Men nå er jeg heldigvis ferdig med all obligatorisk opplæring! Det er veldig godt!

Ellers gikk praten om tiden vi er inne i, min forestående bursdag, sommerferien +++

Nå er det kvelds, TV og strikketøy som gjelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar