søndag 1. mai 2022

Kom mai, du skjønne milde

Det er deilig med vår altså!

Her suser dagene alt for fort forbi og timene i døgnet de dagene jeg har energi er ikke nok! Neste mandag fyker jeg avgårde til Beitostølen helsesportsenter, noe jeg gleder meg INNMARI mye til! Men innen den dagen er her burde jeg ha gjort en haug med ting, blant annet sydd litt mer klær som jeg kan ha med meg, hahaha! jeg har egentlig nok klær til turen, men så vil jeg gjerne ha litt mer med meg, hihi! Den ambivalente delen i meg trenger myyyye å velge mellom nemlig! Så hadde jeg hatt en stor bil hadde jeg nok hatt enda mer klær med meg... Og jada, jeg vet at sjansen er stor for at langt ifra alt blir brukt, men jeg bare må ha valgmuligheter!:p

Akkurat nå prøver jeg å finne på en unnskyldning for å slippe unna et møte som jeg absolutt ikke har lyst til å gå på! Det er frivillig arbeid, så jeg kan bare trekke meg, det hadde vært det enkleste, men samtidig så har jeg litt lyst til å være med på det arbeidet likevel... Jaja, heldigvis et par dager igjen til møtet, og jeg kan faktisk bruke reisen min som unnskyldning og rett og slett bare si at jeg har for mye å gjøre før avreise! så jeg ender vel opp med det, tror jeg da.

Håper mai blir en fin måned for deg!🌞

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar