tirsdag 24. september 2019

På farten på en tirsdag

Da har jeg vært på Haukeland, det er nemlig to år siden sist jeg var der! Men i dag fikk jeg heldigvis komme til en annen nevrolog enn han jeg egentlig har! Årsaken? jeg er ikke interessert i å kaste bort tiden min på en som ikke vil høre på meg! Og heldigvis var han jeg var hos i dag stikk motsatt! Han hørte på meg og epikrisen han skrev er ganske så bra, ikke så mye å pirke på, bare bitte litt, og det er bra! Så tipp topp tommel opp for deg, nevrolog!

Ny time blir først om to år, jeg kunne sikkert ha drøyd det enda lengre da. For egentlig så trenger jeg ikke oppfølgning per dags dato! Men samtidig så er det egentlig greit å få en innkalling, for da faller jeg ikke ut av systemet! Så om det skjer noe så slipper jeg å dra innom Langbein for å få en ny henvisning og dermed vente i det uendelige på time der, da kan jeg bare ringe direkte!

Langbein har jeg forresten også vært hos i dag! hadde jo time for noen uker siden, men den ble av diverse årsaker flyttet på. Så i dag var det tid for en ny time og fjerning av to føflekker, han hadde en student med seg og ville, om det var greit for meg, la studenten skjære i meg! Og siden studenten både har skåret og sydd i folk før så sa jeg at det var helt greit! Langbein skulle jo følge med og holde han litt i ørene! Studenten var veldig koselig, dessverre husker jeg ikke hva han heter da, hehe! Men han får en ekstra stjerne i boken da han faktisk vet hva CMT er for noe! Han visste også hvem Solstrålen er, hehe! vi snakket nemlig om hvordan jeg fikk diagnosen og da var det naturlig å nevne Solstrålen siden det var hun som skjønte at det var noe i veien med meg!

Så, syv timer etter at jeg låste døren kunne jeg endelig åpne den! det var litt i overkant lenge når jeg har vært så mye på beina som det jeg har! Men samtidig så har dagen vært veldig bra da! Det eneste minuset er at jeg har veldig vondt på det ene stedet jeg ble skåret i! Bedøvelsen er tydeligvis helt ute! Men, men, det går over om en dag eller tre da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar