tirsdag 22. oktober 2019

Hastetime hos Rosen

Å gå i nye sko uten fotsenger (formstøpte såler) kan lage problemer, spesielt når du går langt i dem på dag nummer to, trosser kneets signaler og går på fjelltur (i godt kjente sko) og går på yoga hvor øvelsene er mye knesitting og lignende! Resultatet i mitt tilfelle er et vondt kne, så i dag måtte jeg faktisk til Rosen! For i går kveld var kneet så vondt at jeg ble litt sprø! Dermed stod valget mellom hastetime hos Langbein eller hastetime hos Rosen, og Rosen vant, uten tvil! Er ikke sikkert at Englene hadde gitt meg en time på dagen pga. kneet heller da.

Heldigvis er Rosen ganske så fornuftig og hun var helt enig med i at det var mest nyttig å ta en time hos henne! Dessuten hadde hun jo bedt meg om å gå til Langbein om hun hadde merket at det var noe som virkelig ikke stemte! Og som hun sa så hadde Langbein vært mannen å dra til hvis jeg hadde falt og slått meg!

Så nå er det bare til å smøre seg med tålmodighet og bare ta tiden til hjelp rett og slett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar