onsdag 2. oktober 2019

I en våt skog

Jeg er så heldig at jeg har en psykolog som gjerne tar med seg pasienter ut på tur! Og i dag så fikk jeg være med til et sted jeg aldri har vært før faktisk! det er ekstra gøyt å få være med på nye tursteder! og selv om det er litt upraktisk for meg som ikke har bil (ennå), så vet jeg iallfall om det om jeg vil gå der flere ganger!

Det ble en god og deilig tur i en våt og gjørmete skog. Men vi var heldige for været var nemlig på vår side i dag! Det var sol fra skyfri himmel og akkurat perfekt temperatur! Heldigvis møtte vi ikke på noen jegere da, det er jo hjortejakt-sesong, men vi så veldig fersk hjort-bæsj og så traff vi på en liten frosk som vi muligens hadde skremt litt!


Når jeg kom hjem var det bare å strekke beina, få på seg ull-koseklær og bare lande i sofaen med mat, strikketøy og TV, og her sitter jeg ennå!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar