mandag 16. desember 2019

Oi da!

Det går visst litt dårlig på denne bloggen her for tiden, er noen uker siden sist!
Men sånn er det bare i perioder, skrivelysten min går veldig opp og ned, og nå i det siste har den vært ganske så laber egentlig! I tillegg hadde vi julemarked lørdag for en uke siden, og det tar alltid piffen ut av meg! Altså, det er grådig koselig, men det er også ekstremt slitsomt! Og energinivået mitt er ikke akkurat kjent for å være så veldig høyt etter sånne ting!

Om en uke er det lille julaften, ikke har jeg pyntet ferdig og ikke er jeg ferdig med julegavene heller, hehe! Jaja, det får heller være, jeg rekker det siden jeg har hele denne uken på meg! Jeg har forresten bakt pepperkaker! og i går bakte jeg 2 1/2 brett med kakemenn, men til slutt måtte jeg bare sette resten av deigen inn i kjøleskapet og krype opp i sofaen igjen.

Nå skal jeg glo på tv og pønske ut hva jeg skal strikke på strikkeklubben i morgen! Den eneste hjemmestrikkede gaven er heldigvis ferdigstrikket, og jeg tror jeg trygt kan si at mottakeren ble veldig glad for den! hehe!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar