mandag 24. august 2020

Jippi!

I dag hadde jeg endelig oppkjøring! Og jeg bestod, jeg bestod faktisk med glans! Sensor hadde faktisk INGENTING negativt å komme med! Jeg husker knapt et eneste ord av hva han sa, så da var det jo veldig greit å få det skriftlig i digiposten!😂😂😂 i brevet stod det blant annet at kjøremåten gir god sambehandling, jeg hadde god observasjon, var flink til å tilpasse farten og så hadde jeg god kjøretøysbehandling!

Jeg fikk også lov å kjøre hjem igjen, jeg hadde allerede over to timer bak rattet, men det var ikke nok, hihi! Læreren fant ut at jeg skulle få kjøre med cruisekontroll og det var grådig gøyt! Jeg har fått prøve det en gang før, men da ble jeg litt hysterisk fordi bilen bestemte seg for å kjøre fortere enn hva jeg likte🙈 


Nå er jeg så sliten at jeg nesten ikke bet hvor jeg skal gjøre av meg, i tillegg har beina klikket... faktisk helt forståelig, men likevel så slitsomt! Forhåpentligvis blir jeg trøtt nok til å legge meg om ikke så alt for lenge slik at jeg kan legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar