mandag 17. august 2020

Sommerferien er over

Vel, nå er ferien min over for i år, fryktelig kort egentlig, men det får heller være!

Jeg startet hverdagen med en tur i lag med Humlen! vi endte opp med å bade for det var betraktelig varmere i skogen enn hva vi hadde regnet med! Ingen av oss hadde med verken badetøy eller håndkle, så vi bare hoppet uti med det vi gikk i, i denne varmen var det virkelig ingen problem! 

Praten gikk i hva som hadde skjedd i ferien, det har skjedd veldig lite og det har vært kjedelig! men det har heldigvis ikke vært kjedelig som i at det meste er kjipt! eller, noe har vært kjipt men det meste har "bare" vært kjedelig og det er jo bedre enn at det meste har vært kjipt da!

Vi pratet også om vår ene felles hobby, nemlig søm! jeg hadde med litt babytøy som jeg har sydd, blant annet en body med kantebånd! det er alt annet enn enkelt men bodyen henger i det minste sammen og ser ganske grei ut, iallfall om du ikke studerer den nøye, hahaha!

En annen ting vi snakket om er min svært nære oppkjøringsdag! den nærmer seg med ekstreme skritt og i løpet av uken skal jeg forhåpentligvis ha mine siste kjøretimer! Heldigvis skal jeg ha med meg en veldig morsom lærer, av de tre jeg har kjørt med er han definitivt den morsomste! Humlen har veldig troen på meg og det er jeg veldig glad for! jeg regner med at hun kommer til å ha veldig rett i at jeg består oppkjøringen! Hun lovet å tenke på meg og så skal hun følge med på mobilen sin siden hun skal få melding om åssen det gikk! Det er nemlig bare hun, Rosen og Sommerfuglen som vet nøyaktig hvilken dag jeg har oppkjøring, og sånn skal det forbli! 

Nå skal jeg spise litt kvelds og glo på tv før jeg forhåpentligvis kan krype opp i sengen og legge meg før klokken er blitt alt for mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar