onsdag 12. august 2020

På tur med hengekøya

I natt har jeg sovet ute! Det var litt kaldt men også innmari deilig! Jeg testet den nye soveposen min, konklusjonen er at den fungerer utmerket, bare jeg har nok klær på meg!🙈 det var litt kjølig og i tillegg sov jeg bare ti meter eller noe sånt fra sjøen, og den bidro nok til at det var litt kaldt! Heldigvis hadde jeg en tynn ulltrøye og en fleecejakke med meg!

Denne natten fikk jeg også sove i så mye som rundt fem timer, tror det er ny rekord! Tror jeg sovnet i tolvtiden og så våknet jeg allerede litt over fem, alt for lite, men sånn er det bare når jeg sover ute! Fordelen med camping nå er jo at det blir fortere mørkt ute! Jeg tror nemlig at det er en del av årsakene til at jeg har sovet så lite de forrige gangene! Planen er å dra på tur igjen på torsdag, om været tillater det da! Om det blir ny tur skal jeg iallfall ha med mer ulltøy, for den nye soveposen må jo testes mer mens det ennå er temperatur for det!

Dagen har vært fryktelig lang, så jeg tror jeg drar inn årene og går og legger meg!😴

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar