tirsdag 8. desember 2020

Dårlig tid!

Ryddeprosjektet er meget mislykket... på søndag ryddet jeg stuen, men lengre enn det har jeg ikke kommet... jeg er nemlig så hinsides lei at jeg gir opp før jeg engang har startet... Men jeg har grådig dårlig tid til å bli ferdig, så det lureste jeg kan gjøre er å ta meg selv i nakken og skjerpe meg skikkelig! 

I tillegg har jeg fått meg en ny hobby, og den er så gøy å drive med at den er svært vanskelig å legge fra seg! Greia er nemlig at jeg har kjøpt meg bil! Og nå har jeg vært ute og kjørt hver eneste dag, gjerne langt hjemmefra også fordi det er dritgøyt å kjøre, men også fordi jeg ikke vil rydde... Men i morgen får jeg ikke lov å dra på tur før jeg har ryddet i minst to timer! Sånn, nå har jeg skrevet det her og da må jeg jo klare å holde løftet til meg selv, eller? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar