tirsdag 1. desember 2020

Nytt ryddeprosjekt

I går hadde jeg online-time med Humlen og det hele endte opp med at jeg fikk et nytt ryddeprosjekt med daglige oppdateringer til henne for å holde motet mitt oppe! Jeg har nemlig satt en alt for lang frist på å bli ferdig, resultatet av det er at de siste ukene så har jeg tenkt at jeg har plenty av tid til å gjøre meg ferdig innen fristen! Men i går åpnet Humlen altså øynene mine og jeg skjønte at tiden holder på å renne kraftig fra meg! Så da er det veldig greit med en Humle som kaller meg for et rotehode og drar meg i ørene slik at jeg kommer i gang igjen!

Dermed har denne dagen gått til å rydde, eller, jeg endte opp på en kafe med Tulipanen, og da gikk timene litt fort, så jeg har ikke fått gjort så mye som jeg ville da. Men pytt sann, jeg fikk ryddet litt, skrudd sammen en ørelappstol fra IKEA som dukket opp på døren min og kastet en del papp! Så selv om jeg kunne ha gjort litt mer er jeg likevel greit fornøyd med dagens innsats!

I morgen skal jeg kanskje på bil-shopping! Nå derimot skal jeg se på Farmen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar