lørdag 21. november 2020

På glattisen

Nå har vinterens første snø både kommet og dratt sin vei. Det er sjelden langvarig dessverre! Jeg dro på tur med skuteren min, så optimistisk og glad siden det var sol ute, men turen endte i brøytekanten... Det gikk bra både med skuteren og meg altså! Men tanken på å kjøpe bil frister bare mer og mer, så jeg tror jeg snart må gjøre noe, for jeg vet rett og slett ikke om jeg orker tanken på sånne seileturer flere ganger!

Ellers har jeg fått erfare at som huseier så er det ingen som måker for deg når det laver ned, så bare på torsdag måtte jeg ut og måke hele fem ganger slik at det ikke skulle snø igjen utenfor:p Heldigvis er det ikke mye jeg må måke da, så jeg tror det kommer til å gå greit!

Siden sist har jeg faktisk fått meg en ny hobby! Det er grådig gøyt og jeg gleder meg veldig til jeg kan vise det jeg har laget, og skal lage, til Humlen, for kjenner jeg henne rett så kommer hun til å digge det! Men hva det er får jeg heller skrive om ved en senere anledning:p

Jeg har også vært på IKEA! Om det var så lurt vet jeg ikke, for jeg ble fullstendig utslitt! Akkurat den utslittheten har nok med at jeg muligens er i litt lite aktivitet for tiden siden det meste er stengt! Sommerfuglen holder jo live-timer for oss da, men yoga hjemme på matten er liksom ikke helt det samme som yoga i et studio!



Leiligheten begynner sakte men sikkert å komme i orden, jeg har fremdeles en god del arbeid igjen, men jeg begynner heldigvis å se enden på det arbeidet! Planen er å være ferdig om en uke, for da skal jeg nemlig bake verdens beste pepperkaker!

Nå skal jeg se om jeg klarer å finne på noe eller om jeg bare skal sitte i sofaen og glo, jeg kjeder meg nemlig men er ganske så tom for energi... for såvidt kanskje like greit ettersom klokken er over halv elleve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar