onsdag 11. november 2020

Nei, altså, hva skal jeg si?

Planen var egentlig å gå og legge meg etter at jeg hadde postet det forrige innlegget, men det skjedde tydeligvis ikke, for her sitter jeg fremdeles med Macen i fanget. Jeg er trøtt men lider av lakenskrekk, så jeg gjør vel egentlig ganske mye for å unngå sengen for tiden... Absolutt ikke lurt på noen som helst vis, men det er vanskelig å gjøre noe med det!

På radioen spilles det julesanger, jeg har gått over til P7 jul selv om det er seks uker til julaften i morgen🙈 Men jeg er så lei det aller meste, så jeg tenkte at jeg kunne jo like gjerne bare starte! Julebrusen kom i hus allerede i forrige uke, da fikk jeg streng beskjed av en snart-tenåring om det var på tide at jeg begynte med det, det kom også en ordre om at jeg måtte feire at snart-tenåringen måtte i karantene på grunn av nærkontakt med en korona-smittet! Snart-tenåringen var overlykkelig over at de ble sendt hjem og måtte ha hjemmeskole de ti kommende dagene, så da var det bare til å glede seg på snart-tenåringens vegne!💖

Nei, kanskje det er på tide å gå og legge seg nå? det er ingenting som skjer i morgen, så sånn sett kan jeg sitte oppe i hele natt, men jeg vet at det ikke er så veldig lurt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar