tirsdag 10. november 2020

Tidlig påan

I dag har jeg gjort noe jeg ikke trodde at jeg kom til å finne på i det hele tatt! i en eller annen nettavis jeg leste dukket det opp en reklamebanner fra Europris, de reklamerte for julebelysning både inne og ute, og da kom jeg på den geniale ideen at nå var det på tide å pynte med litt lys ute! Så da var det bare å ture ned til butikken og finne en passe lang lenke med utelys og så dra hjem og pynte inngangspartiet! Det er førtifire dager til julaften og jeg er langt ifra klar for å pynte leiligheten, så derfor har jeg bestemt at det ikke er julebelysning som jeg har hengt opp, men det er vinterbelysning! det er jo tross alt bare 21dager igjen til den første vinterdagen, så jeg er ikke sååå tidlig ute, hehehe! Dessuten, vi trenger litt lys i mørke i disse "hold-deg-mest-mulig-hjemme-dagene" som er nå for tiden!

Jeg er litt spent på hva naboene sier, mon tro om jeg blir kjent som "hun nye som begynner å pynte til jul allerede 10.november"?😂

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar