mandag 9. november 2020

Ikke så lurt...

Jeg har endelig fått tak i en mellomdings som gjør at Macen og cd-rommet kan prate sammen, dermed kunne jeg finne innholdet på gamle back-up-CD-er! jeg lette etter et spesifikt dokument, men det ble til at jeg fant ganske så mye annet! Deriblant dagboken min fra andre klasse på videregående, og for å si det sånn så var ikke den så veldig lur å lese i når klokken var såpass mye at jeg egentlig kunne ha sovet... Det jeg leste tok jeg åpenlyst med meg inn i søvnen for det var mareritt og kaving natten igjennom!

Lignende ting er blitt gjort før og lignende ting vil helt sikkert bli gjort i fremtiden også, så jeg lærer aldri...

Jaja, på torsdag skal jeg heldigvis møte Humlen og da drar hun meg nok litt i ørene for både dette og andre ting jeg har gjort eller ikke gjort siden forrige time!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar