onsdag 3. juni 2015

Endelig!!

Det er så deilig at de fleste bivirkningene av den nye medisinen min er over! Nå er det bare å vente på at den skal begynne å virke skikkelig, heldigvis kjennes det ut som om den vil det snart! Jeg trenger iallfall at de virker slik at hverdagen og livet kan bli litt lettere for meg å leve! Det har vært mange tøffe tak de siste årene, egentlig de siste tyve årene, så nå er det på tide at ting letter litt.

Og nå er vi jo endelig kommet til juni! Det er ikke snakk om noe sommer ute her i byen mellom de syv fjell men den skal visstnok komme (og dra) på fredag. Det hadde jo vært veldig deilig med litt sol og varme nå! Jeg er veldig værsyk og da er formen så som så når det plutselig ikke er mer enn 5-6gr på sommerens andre dag. I dag har det faktisk vært veldig mye opphold og når jeg var på vei hjem tidligere i kveld fikk jeg litt solskinn på meg, noe som var veldig deilig!



Ha en fortreffelig kveld og 
en god natt med herlige drømmer!💜

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar