søndag 18. august 2019

Tilbake til hverdagen

Ja, nå har jeg min siste feriedag!
Egentlig skulle ferien min ha vært over på onsdag, for da skulle jeg nemlig til Humlen igjen. Men timen min ble flyttet til i morgen, dermed hadde jeg et par ekstra fridager, hihihi!

Sommeren 2019 har stort sett vært fin, en smule lang kanskje, men det er godt at hverdagen er i gang igjen!
Vi har vært heldige og har hatt noen (litt for) varme dager, heldigvis klarte jeg å bade den ene varme dagen! Hadde jeg ikke klart det så hadde det nok neppe vært noe bading på meg i år! I fjor badet jeg så sent som 6.september, den rekorden tror jeg at jeg bare lar stå, hehe!

Planen var jo egentlig å sove masse ute i hengekøyen, dessverre har det bare blitt tre netter ute. Men det er bedre enn ingen netter da, og det er fremdeles ikke for sent å sove ute flere netter, og det er jo bra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar