søndag 25. august 2019

Deilig søndagstur!

I dag skinner solen og det måtte jeg bare benytte meg av!
Så jeg og sykkelen min dro på tur vi, hele 12,49km syklet jeg! det er ny rekord! nå sitter jeg i sofaen og er mega sliten, men det gjør faktisk ingen verdens ting! for det er ikke "utmattet" sliten jeg er, det er "normalt sliten etter en lang sykkeltur" sliten, og det er to vidt forskjellige ting det! foretrekker uten tvil det siste og derfor kjenner jeg at det er ekstra godt å kunne kjenne den følelsen!

Det er litt morsomt å sykle på en trike! jeg får ganske mange blikk når jeg er ute på tur! noen "åååh! se på den da!" og "Oi! en sånn vil jeg ha til bursdagen min, pappa!" og "Wow! sjekk den sykkelen der, Per!" var det jeg hørte når jeg syklet forbi både syklende og gående! hehe!

Nå skal jeg faktisk suse avgårde til en søndagsåpen butikk hvor jeg vet de har ferske skoleboller! syns jeg fortjener det etter sykkelturen! syklet forbi der i sted, men siden jeg ikke tørr å gå fra sykkelen får jeg heller ta skuteren med på en tur nå!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar