onsdag 8. juli 2020

Allergisk mot asfalt?

Jeg tror beina mine har utviklet en snodig allergi, nemlig allergi mot asfalt!
Årsaken til at jeg tror dette er at hver eneste gang siden i slutten av mai har beina klikket om jeg har gått på asfalt over lengre tid, og det selv med mange pauser... Og i dag var intet unntak... Når jeg satt på bussen hadde jeg så vondt i beina at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og heller ikke om jeg i det hele tatt kom til å klare å gå de tre minuttene hjem fra busstoppet... Det gikk heldigvis bra da!
Verken sko, vær eller vind har noe å si, da dette har skjedd både i opplett, strålende sol og plaskende regn, eller iallfall yr. Så jeg vet ikke hva dette er!

Det er bare når jeg går på asfalt/brostein/andre harde underlag at det skjer! jeg var nemlig på tur med Humlen på tirsdag og det var ingen problem, men da gikk vi også på grus og i sand da, som jo er mykt underlag. Dette er utrolig kjipt, for det hindrer meg jo ganske mye sånn egentlig, for harde underlag finner man jo stort sett nesten overalt, så lenge man ikke er i skogen da. 

Jaja, smertene går over etterhvert og det er ikke så mye annet å gjøre enn å bare puste seg gjennom det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar