tirsdag 7. juli 2020

Oppkvikkende tur i skogen

I dag har Humlen og jeg vært på tur i skogen! det var en veldig befriende og oppkvikkende tur! forrige uke var nemlig skikkelig crapy og energinivået ekstremt lavt. Så i dag fikk jeg et spark bak og så dro hun meg litt i ørene i håp om at jeg kommer meg opp litt fortere! Jeg tror det hjelper, det pleier iallfall å hjelpe!

Jeg er ganske lei av ting for tiden, selv yogaen er jeg lei! Humlen kunne heldigvis bekrefte at hun også kan være lei av yoga innimellom og at det er helt greit å kjenne på det! Før skulle det mye til for at jeg meldte meg av en yogatime, nå skal det bare en stein i veien før jeg melder meg av. Men jeg håper at det blir bedre etterhvert!

I morgen skal det heldigvis være sol, dermed blir yogaen byttet ut med en sykkeltur, for penværet må jo benyttes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar