mandag 13. juli 2020

Ombord i berg- og dalbanen

Det er slitsomt å være meg for tiden! Det er lange dager og jeg har store problemer med å holde hodet over vannet... jeg blir fanget av elvemonsteret og bundet fast på elvebunnen rimelig mange ganger i løpet av dagen og det er jævlig slitsomt! 

Jeg vet at dette ikke stemmer, men jeg føler at jeg har havnet der jeg var når jeg begynte hos Humlen for fire år siden... Jeg er jo ikke tilbake der, det bekreftet også Humlen når jeg sa det til henne! Men det føles sånn fordi det er så lite som skal til før ting går skeis! Jeg kommer meg heldigvis hundre ganger fortere opp på elvekanten nå enn hva jeg gjorde den gangen, men det er fryktelig slitsomt å falle ned i elven hele tiden!

Sommeren ble ikke sånn jeg hadde håpet, det er nok mange som føler på den skuffelsen, så jeg er heldigvis ikke alene der! Men jeg hadde liksom sett for meg en sommer med et nytt bosted og ikke minst et sertifikat sånn at jeg kunne reise på bilturer både alene og med Kaninen... nytt bosted kan for såvidt fremdeles skje i sommer, om en leilighet kommer ut på markedet, men lappen må jeg fremdeles se langt etter... eller, det er egentlig ikke så veldig lenge til jeg får kjøre opp, men igjen, tiden går så sakte for tiden at det kjennes ut som evigheter til!

I tillegg savner jeg Bamse og Karamell helt vanvittig mye! Planen var egentlig å komme meg på besøk før de tok ferie, men så langt kom jeg ikke og nå har de ferie i en del uker fremover... men, men, når høsten kommer satser jeg på at jeg kan kjøre ut der, det hadde vært dritkult det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar