mandag 22. mars 2021

Shoppingforbud

Natt til forrige tirsdag gikk jeg på en salig smell, jeg fant nemlig en stoffbutikk med salg... i dag kom pakken på tre kilo🙈 Jeg har jo masse stoff, men det er som med garn - man kan ikke få for mye! Derimot kan det skade lommeboken, så derfor har jeg gitt meg selv forbud mot å kjøpe stoff de neste tolv ukene, dog med et lite unntak da, hihi! For jeg skal nemlig delta på digitalt sytreff om en måneds tid, og da må jeg jo ha mulighet til å handle dersom det dukker opp noen eksklusive tilbud! En annen ting jeg har lært av den handelen er at det ikke alltid er så lurt å handle etter midnatt! for jeg var skråsikker på at jeg hadde valgt et hvitt stoff, men det viste seg at jeg hadde valgt lyseblått istedenfor, det var heldigvis fint så da går det bra! I tillegg hadde jeg ved et uhell bestilt FEM meter av et fast bomull-stoff, heldigvis hadde butikken bare to igjen og spurte om jeg ville ha de og dermed ble jeg oppmerksom på feilen og fikk redusert mengden til en halv meter sånn jeg hadde tenkt i utgangspunktet!

Nå er det tv, iskald cola og godstolen resten av kvelden, kanskje jeg også drar frem strikketøyet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar