onsdag 3. mars 2021

Velkommen kjære vår!

 Endelig er våren her! Som jeg har lengtet etter den!



Dagene går så som så, alt er fremdeles stengt, eller, yogaen er heldigvis åpen, men frivillighetssentralen er stengt. Det gjør at dagene som oftest er lange og tildels litt kjedelige også! Det går en grense på hvor gøyt det er å kjøre bare på måfå hver eneste dag slik jeg gjorde de første ukene etter at jeg hadde kjøpt bilen:p I tillegg er det dyrt med bensin... Og dessverre er energinivået mitt til tider så lavt at selv å sitte foran symaskinen er et for stort ork, og da er det ille! 

Men fordelen med at våren er her er at skuteren endelig kan brukes igjen! jeg hadde årets første tur så sent som forrige lørdag, og det var innmari deilig! Så jeg gleder meg til den kan brukes uten så alt for mange lag med klær!

I tillegg er søknaden om manuell rullestol endelig sendt! NAV er jo så håpløse at det ikke er mulig å se søknaden på "mitt nav", så jeg sendte en sms til Lavendels kollega og spurte om hvilken rullestol det. Hun svarte meg i går og jeg ble grådig glad når jeg leste det! For det ble utrolig nok rullestolen jeg syns er kulest, men siden den er rangert som nummer tre trodde jeg ikke at det kom til å bli den, så da ble gleden ekstra stor! Så får jeg bare håpe at det ikke tar alt for lang tid, i følge nav.no er behandlingstiden på hjelpemidler hele tretten uker, men jeg håper virkelig at jeg slipper å vente i over tre måneder! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar