lørdag 27. mars 2021

Påskeferie

Nå er det endelig påskeferie!

Jeg skal starte ferien med en sydag med Kaninen, egentlig skulle jeg hente Kaninen klokken tolv men av erfaring fant jeg ut at det var lurt å spørre om hun var klar. Svaret kom, og hun var alt annet enn klar for å bli hentet, så nå må jeg finne på noe som kan få tiden til å gå frem til hun er klar. Kanskje jeg burde gjøre klart det jeg har lyst til å sy, problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg vil sy i dag! 

En ting jeg vet jeg skal sy er en bursdagsgave, eller,  jeg mangler bare ribben på den før den er helt ferdig. Mulig jeg skal sy harepus-poser siden det er påske? jeg kom aldri så langt at jeg gjorde det i fjor, så kanskje det er på tide i år!? problemet er bare at jeg ikke vet hvor stoffet med påskekyllinger er! jeg har faktisk ikke sett det siden jeg pakket ned syrommet i høst, så jeg har nok lagt det på et veldig lurt sted!

Jaja, nei, jeg får finne på noe og ikke bare sitte her og glo, for da kommer to timer til å gå ekstremt sakte!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar