søndag 17. mai 2020

En annerledes 17.mai

Vanligvis pleier jo jeg å være på tur på denne dagen, det har jeg på en måte vært i dag også, men det uvanlige var at jeg var sammen med familien! Det ble plutselig bestemt et familiebesøk bare for noen dager siden, og siden jeg ikke hadde noen klare planer for dagen fant jeg ut at det kanskje kunne være noe å være med på i år!

Det var et veldig lurt valg, for besøket var veldig koselig! og noe av det beste var at vi delte ut skikkelige klemmer til hverandre! det var spesielt koselig å skvise litt på tantebarna mine, det er nemlig veldig lenge siden sist, tror det var i forbindelse med julen eller noe sånt. Det var pølser, kaker og leker, barna fikk premier, men i motsetning til vanlige 17.mai-leker fikk de velge fritt og de styrte til og med gevinst-posen helt selv, hehe!

Nå er det ullteppe, tv og cola som gjelder, hihi! Håper din 17.mai har vært fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar