fredag 1. mai 2020

Kom mai du skjønne milde!

Måtte denne måneden bli betraktelig bedre enn april og mars!


April har heldigvis hatt noen lyspunkter da! Det beste var vel at jeg kunne tørke støv av sykkelen og ta den med ut på tur igjen etter litt over et halvt år uten et eneste tråkk! Og det endte opp med at jeg la litt over 6,6 mil bak meg på sykkel i løpet to uker, det er ikke verst! Men jeg håper at mai kan toppe antall mil da, iallfall om værmeldingen stemmer!

Dagen i dag har blitt tilbrakt i sofaen, planen var egentlig å dra på en sykkeltur, men sofaen hadde andre planer, hehe! det var ikke noe gøyt på TV, så jeg satte på Harry Potter på lydbok, men det var ikke noe lurt, for den som sovnet få minutter senere, jo, det var meg! Men jeg hadde godt av det, iallfall der og da, hehe! Jaja, forhåpentligvis blir morgendagen litt mer fornuftig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar