fredag 8. mai 2020

Trøtt i trynet

Det er helg, det er jeg innmari glad for! men jeg skulle ønske at jeg ikke var så hinsides trøtt!
Yogatimen med Sommerfuglen på skjermen ble avsluttet bare for en halvtimes tid siden, men jeg fikk nesten ikke med meg noe som helst av den timen! Årsaken? jo, jeg sovnet på yogamatten og våknet når hun takket for timen, hehe! Men jeg har en teori, og den teorien heter Rosen!

For Rosen måtte jo stenge kontoret brått når nedstengningen kom brått på oss alle for syv uker siden. Men for tre uker siden fikk hun endelig åpne igjen, og i dag var det endelig min tur til litt tortur! Og en av bivirkningene etter en time hos Rosen er gjerne trøtthet, i dag slo den ut til de grader også! Fordelen er at det hjelper å gå til Rosen, så da er det helt greit å sovne litt, hehe!

Men nå er jeg våken igjen, så siden det er helg må det litt snop og brus frem mens jeg finner noe å glo på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar