onsdag 6. mai 2020

Fem år!

I dag er det faktisk hele fem år siden jeg startet denne bloggen!
På fem år har det blitt 1600 innlegg og det har vært 27.626 sidevisninger. Lesere fra Norge topper heldigvis statistikken, men det har faktisk vært folk eller "folk" fra både USA, Russland, Finland, Vietnam, Polen og Tyskland her inne også.
Det har vært fem varierende år og ekstremt mye har skjedd på de årene! Jeg har gått fra å skrive mer eller mindre minst et innlegg om dagen til å bare ha noen få innlegg i måneden. Hvorfor det har blitt sånn vet jeg ikke helt, for jeg er fremdeles like glad i å skrive, men jeg syns det har blitt litt vanskeligere på en måte! jeg har mye på hjertet, men så er det det med å få ordene ut gjennom fingertuppene, det er ikke alltid så veldig enkelt! Det skal litt til før jeg blir fornøyd med det jeg har skrevet, forhåpentligvis er det bare en kneik jeg må over før det blir bra igjen!

Hvor mange som faktisk leser denne bloggen vet jeg ikke, statistikken på siden sier at det er vanvittig mange utenlandske lesere her inne, hvorfor de havner her inne aner jeg ikke! Det mest brukte søkeordet som har gjort at folk havner her inne er vestmannarenning, altså, ja, jeg vet godt hva det er, men jeg har da virkelig ikke skrevet mange innlegg om det! så jeg skjønner meg ikke helt på kildene til statistikken her inne! Og et annet ord som har gjort at folk har havnet her inne er pris sjokoladerackett, altså, hæ? jeg tviler på at jeg noen sinne, med unntak av akkurat i dette innlegget, har skrevet om sjokoladeracketter! Men, men, det er nå litt morsomt da:p

Om det faktisk blir fem nye år her inne er jeg absolutt ikke sikker på, men det går an å ha troen på at det vil skje da! For det å skrive er en glede jeg har hatt så lenge jeg har kunnet skrive og selv om det butter litt imot så er gleden her fremdeles! Og dessuten har jeg foreløpig ingen planer om å slutte å skrive her inne, bare så det er sagt!

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å facetime med Kaninen, vi skal ha strikkekafe, hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar