mandag 20. mai 2019

Dagens belønning

Noen ganger må man til tannlegen, og i dag var min tur!
Heldigvis var det bare tid for kontroll dag, men resultatet av timen betyr boring! Har både et hull og en gammel fylling som må byttes. Fordelen er at det er i samme tann, noe som også betyr at tannlegen tar begge tingene i samme slengen!

Når jeg var ferdig gikk jeg innom Galleriet, der har de nemlig en smoothiebar! For det er nemlig sånn  at når man har vært hos tannlegen er det lov med belønning, selv de gangene man bare har vært på kontroll! moahahahaha!

Nå har jeg slengt meg i sofaen og her har jeg tenkt å bli til jeg skal legge meg! I morgen blir det forhåpentligvis et gledelig gjensyn med skravleflokken på strikkeklubben, for der har jeg ikke vært på et par uker nemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar