fredag 3. mai 2019

På lading

I dag har jeg holdt meg i sofaen stort sett hele tiden. Luften gikk jo litt ut av meg i går så nå må jeg på en måte fylle lungene på nytt, de må rett og slett lades opp igjen. Jeg må også være innmari forsiktig og ikke gjøre for mye sånn at jeg klarer å klatre ut av denne utmattelsen!

Men som vanlig om fredagene har jeg også vært på yoga! Det var Sommerfuglens Supervikar som hadde timen, og jeg er ganske så sikker på at hun hadde en del hemmelige beskjeder til meg i det hun sa! Hun pleier alltid å ha det nemlig, hihi!


Helgen vies til filmer og strikking! Jeg holder på med noe som helst må bli ferdig litt fort, så da passer det veldig bra med at jeg har timesvis med film og se på! Nå derimot skal jeg spise litt kvelds og kanskje også starte film nummer en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar