mandag 6. mai 2019

Så rart!

Sukk! Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om denne dagen!
Det er så mye jeg har lyst til å skrive om dette temaet, ja, og om enda flere temaer faktisk, men det vil være for gjenkjennbart, iallfall om de rette skulle komme til å lese dette!

Men jeg er samtidig glad for at det skjedde, iallfall på en måte, for nå har han fått slippe, nå har han fått fred! Og det er godt å tenke på! Og i tillegg er jeg innmari glad for at jeg var hos Humlen på torsdag sånn at jeg fikk et par dager med litt energisparing før dette skjedde! Jeg er jo langt nede i utmattelsen men samtidig så kjenner jeg at de tre dagene imellom har vært gode for situasjonen!

I morgen skal jeg heldigvis til et sted hvor jeg forhåpentligvis får mange klemmer, for det trengs nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar