mandag 27. mai 2019

Så deilig!

Endelig, etter både uker, og forsåvidt måneder, føler jeg at jeg har nesetippen over vannflaten igjen! De siste ukene spesielt har vært tøffe! både fordi jeg havnet i en heavy utmattelse etter langhelgen jeg var på tur men også fordi en i familien min døde. Men i går skjedde det noe, helt hva som skjedde vet jeg ikke, men noe skjedde, og det var positivt! jeg følte nemlig at jeg hadde litt energi igjen! og det var ikke sånn falsk energi som jeg har rett som det er, neida, dette var ekte energi! Okay, så sovnet jeg etter at jeg hadde gjort husarbeid, men samme det! hehe!


Enda bedre ble det etter at jeg hadde vært hos Humlen i formiddag, for hun så nemlig det samme som jeg kjente! hun sa at det var lenge siden hun hadde sett meg sånn, og jeg kan faktisk ikke huske sist jeg følte meg slik! Og det er godt når andre ser det man selv føler, det syns iallfall jeg!

Timen hos henne ble brukt til å prate, hun leste om bisettelsen jeg hadde vært i og vi snakket litt om hvordan det hadde gått. 17.mai var også et tema, hun hadde vært tøff og badet, jeg derimot klarte ikke det, hehe:p Tannleger var også et tema siden jeg var hos min tannlege flere ganger i uken som var. Før hadde jeg tannlegeskrekk, det har jeg heldigvis ikke nå lengre! Det kan jeg takke min skjønne tannlege for! Det at jeg slipper å betale for tannlegen hjelper også inn, for hadde jeg måtte betale så hadde jeg ikke hatt råd rett og slett. Heldigvis er denne uken betraktelig roligere enn forrige uke! det er bare gode ting som skal skje og jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde på redningsvesten slik at nesen min forblir over vannflaten! måtte dette bare vare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar