mandag 13. mai 2019

Humle-mandag

I dag har jeg vært hos Humlen! Det ble en tårevåt time da de siste ukene har vært ganske tøffe! Spesielt den siste uken! Men etter å ha pratet med henne, eller, kanskje mest hørt på henne, og kost en god del med herlige Godis ble ting litt lettere! Det var betraktelig enklere å gå derfra for jeg hadde ikke så mange kilo på ryggen som da jeg kom!

I kveld har jeg vært på en herlig yogatime hos Sommerfuglen! det gikk i hofteåpnere og krigere og pigden og diverse andre øvelser. Så jeg satser på at både timen hos Humlen og yogatimen vil være en god oppladning til i morgen og ikke minst at det blir en god natt i natt, for det blir både en tøff og lang dag på mange måter!

Men nå er det TV og strikking det går i, jeg holder på med noe innmari kult, men garnet begynner og minske så jeg håper det rekker, for flere nøster har jeg nemlig ikke!🙈

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar