fredag 3. april 2020

Ble nedsnødd i dag...

Vel, vi skriver 3.april men altså, ute laver det ned med snø og det har det gjort siden i går... Heldigvis har det vært litt sol i dag og da var jeg heldigvis ute! Men på vei hjem begynte det å snø og det snødde og snødde og snødde enda mer! i tillegg blåste det rimelig heavy! Og det gikk kraftig utover meg på vei hjem, for jeg var nemlig rimelig nedsnødd når jeg endelig kom hjem...

Ellers går dagene grådig sakte! jeg lider av periodevise anfall av brakkesyken og det er fryktelig slitsomt! Heldigvis gav Humlen meg en utfordring forrige uke, eller, hun gjorde det ikke sånn direkte, men jeg tok det hun sa som en utfordring, mest for å ha noe å gjøre på, hehe! Så resultatet av det er en ganske så ryddig bod, et syrom som nærmer seg ryddig og en stue som står igjen. Men planen er å være ferdig innen tirsdag, for da har jeg nemlig en ny time hos henne, om jeg skal være ferdig må jeg jobbe hver dag, hehe!

Nå går det i Mot i brøstet på tv2 Sumo, for problemet med de vanlige tv-kanalene er at de ikke har tatt korona-tidene alvorlig og satt morsomme ting på programmet! Mot i brøstet har jeg sikkert sett en million ganger, men jeg blir aldri lei, iallfall ikke så lei at jeg ikke gidder å se på det! Tror forresten at jeg heller skal starte på veien mot sengen, for når jeg kjenner etter så er jeg faktisk ganske trøtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar