fredag 17. april 2020

For en fredag!

I dag har jeg vært ute på sykkeltur og i tillegg har jeg kost masse med et aldeles herlig vesen som bor i nabohuset! Han har nemlig lært seg at jeg er mer enn villig til å gi han masse kos!

Dagen startet litt så som så, men etter litt frokost og litt glaning på den svarte firkanten klarte jeg endelig å komme meg ut! Der ble jeg oppdaget av det lille trollet og dermed var jeg trollbundet og måtte kose litt. Og så bar det avgårde på min superkule sykkel, også kjent som gliset eller gekko`en! Det ble 11.02 kilometer i strålende og aldeles nydelig vårvær! Beina jublet over å endelig kunne bruke sykkelen igjen og kilometerne bare forsvant. Jeg måtte selvfølgelig legge inn en spillpause siden jeg tross alt kjørte forbi et spilltårn!

Vel hjemme igjen var jeg tilbake i hagen til det lille trollet, han ville ha mer kos! Og så syns han nok det var veldig kjedelig når matmor og matfar bare skulle male gjerdet og ikke leke med han! Dermed ble jeg sittende i hagen og kose masse med det lille trollet og skravle med matforeldrene hans, det var innmari koselig! Plutselig var klokken nærmere halv fem, så da måtte jeg takke for meg og si ha det til det lille trollet som helst skulle ha sett at han fikk være med meg, gå hjem, spise litt og så logge på i det online yogastudioet til Sommerfuglen!

Nå er det bare sofaen og strikketøyet som gjelder for resten av kvelden, ja, og så Mot i Brøstet eller noe sånt da, hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar